2012-06-17

Regn, jag vill ut...

Igår stod jag och hejade på sonen när han spelade fotbollsmatch i ösregnet. Just då kändes inte regnet trevligt alls. Idag när jag kom ur sängen och tittade ut på regnet såg det inte heller så trevligt ut.


Men nu när jag sitter här och skriver så kryper det i kroppen, jag vill verkligen ut i regnet! JAG VILL SPRINGA!

Eftersom jag fortfarande är alldeles för snuvig och rosslig i halsen för att springa så är det bara att vackert sitta här och önska sig ut i regnet.

Undra just om jag varit lika sugen på att ge mig ut och springa i regnet om jag kunde?

Jo, jag rätt säker på att det vore så...

2 kommentarer:

  1. Jag är helt säker på att du hade varit lika sugen även om du kunde, men klokt att du stannade hemma.

    Annars hade det bara tagit längre tid innan du kan gå ut och springa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hmm... hur ska jag säga... jag tog på mig träningskläderna ungefär samtidigt som du skrev detta.

      Skriver ett litet inlägg om det tror jag. :-)

      Radera