2012-09-29

Snabbrapport LL

Jag tog mig runt!

Vet inte om jag vill skriva mer än så... ;-)

Det hela kändes lite som en upprepning av VasaStafetten, bara dubbelt så långt. Alldeles för snabb inledning och alldeles för tungt avslut.

Det som stör mig är att jag fick känningar i vänster knä halvvägs. En bit upp i abborrbacken så sa knät ifrån och jag blev tvungen att ömsom gå ömsom haltande springa.

Det gick inte att springa uppför och inte utför, men jag lyckades bita ihop och springa lite värdigt i mål i alla fall.

Utifrån förutsättningar så är jag ändå nöjd med tiden 2.54.41. Verkar som de flesta som sprungit tidigare år var överens om att spåret var mjukt och tungsprunget i år.

Fantastiskt roligt var det i alla fall och vädret var vad man kunde önska sig i Sverige anno 2012.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar